تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی گفت: معتقدم که روزهای درخشانی در انتظار تکواندو است و تیم ملی در هلند نت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
شکست ملی پوشان در لیگ برتر ارتباطی به مسائل فنی نداشت
نصر آزادانی: تیم ملی در هلند نتایج خوبی کسب خواهد کرد/ امیدوارم حاشیه‌ها از تکواندو دور شود

تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی گفت: معتقدم که روزهای درخشانی در انتظار تکواندو است و تیم ملی در هلند نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: نصر آزادانی: تیم ملی در هلند نتایج خوبی کسب خواهد کرد/ امیدوارم حاشیه‌ها از تکواندو دور شود
  •  

، تیم ملی تکواندو روز چهارشنبه 21 اسفندماه راهی آیندهون می‌شود تا در تورنمنت هلند شرکت کند.

یوسف کرمی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی،‌ ‌فرزاد عبدالهی، بهنام اسبقی، سجاد مردانی،‌ هادی مستعان و مسعود حجی زواره به عنوان تکواندوکار، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی، ترکیب تیم ملی کشورمان را در این دوره از مسابقات تشکیل می دهند. تورنمنت بین المللی هلند، یکی از مهمترین رقابت‌های تکواندو گرید 2 در سطح جهان است که امتیازات به دست آمده در آن نسبت به دیگر رقابت‌ها، به صورت 2 برابر در نظر گرفته می‌شود.

علیرضا نصر آزادانی ، اظهار داشت: تیم ملی فردا راهی تورنمنت هلند خواهد شد و خوشبختانه ملی پوشان با حضور در مسابقات لیگ برتر، جام فجر و اردوهای تیم ملی به مرز آمادگی رسیده‌اند و شرایط ایده‌آلی را برای حضور در این تورنمنت دارند.

وی در مورد اینکه تورنمنت هلند به دلیل حضور بهترین‌های تکواندوی دنیا باعث شده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشد، گفت: حساس بودن این مسابقات به این دلیل است که تمام بهترین‌های دنیا از اروپا، آمریکا و آسیا قرار است در این مسابقات حضور داشته باشند. این مسابقات جزو رقابت‌هایی است که 20 امتیاز دارد و برای بالا رفتن رنکینگ هوگوپوشان مهم است.

آزادانی در واکنش به این سؤال که آیا شکست ملی پوشان در لیگ برتر به دلیل ضعف آنها بوده یا ترس از مصدومیت باعث شده بود که آنها با احتیاط مبارزه کنند، گفت: برد و باخت جز از ورزش است، اما شکست ملی پوشان در لیگ برتر ارتباطی به کم کاری آنها ندارد. یکی دو نفر از ملی پوشان واقعا از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار نداشتند و همان موضوع باعث شد تا آنها در لیگ برتر نتایج ضعیفی را کسب کنند. نفراتی که در لیگ برتر شکست خوردند تنها از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند و از لحاظ آمادگی بدنی در بهترین شرایط قرار داشتند و قطعا در هلند همه توانایی‌‌های خود را نشان خواهند داد.

عضو تیم ملی در مورد اینکه انتظار از ملی پوشان بالا رفته و این موضوع باعث شده تا کار آنها در تمام رویدادها سخت باشد، گفت: درخشش تکواندوکاران در این سال‌ها باعث شده تا با اولین شکست ما در هر رقابتی انتقادها شروع شود، اما همین موضوع به ما استرس وارد می‌کند و کار را دو چندان برای ما دشوار می‌کند. بنده معتقدم که روزهای درخشانی در انتظار تکواندو است و تیم ملی در هلند نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که حاشیه‌ها از تکواندو دور شود تا تکواندو دوباره با همدلی به روزهای اوج خود بازگردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 315
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 315
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 13140764
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7